пʼятниця, 6 березня 2015 р.

Диференційовані домашні завдання


Важливою в організації навчально-виховного процесу з обдарованими учнями є диференціація домашнього завдання.

У роботі з обдарованими та здібними учнями використовую такі види завдань:
- прийом «творче завдання» (зазвичай воно виконується за бажанням і стимулюється високою оцінкою і похвалою; діапазон творчих завдань широкий. Наприклад, учням пропонується скласти кросворд, написати есе, створити синквейн та ін.);
- прийом «особливе завдання» (обдаровані учніотримують право на виконання особливо складного завдання. Виконується воно найчастіше в зошиті, містить тренувальні і творчі завдання підвищеної складності);
 - прийом «енциклопедист» (передбачає самостійний пошук учнем додаткового матеріалу  для вирішення ускладнених завдань або доповнення розповіді вчителя на уроці);
- прийом «молодий  учитель» (учні отримують випереджувальні завдання і під час уроку доповнюють розповідь вчителя, беруть участь в організації та проведенні різних етапів уроку).

Немає коментарів:

Дописати коментар