Важливою в організації навчально-виховного процесу з обдарованими учнями є диференціація домашнього завдання.
У
роботі з обдарованими та здібними учнями використовую
такі види завдань:
- прийом «творче
завдання» (зазвичай воно виконується
за бажанням і стимулюється високою оцінкою
і похвалою; діапазон творчих завдань
широкий. Наприклад, учням
пропонується скласти
кросворд, написати есе, створити синквейн та ін.);
- прийом
«особливе завдання» (обдаровані
учніотримують право на виконання особливо складного завдання. Виконується воно найчастіше
в зошиті, містить тренувальні
і творчі завдання підвищеної складності);
- прийом
«енциклопедист» (передбачає самостійний
пошук учнем додаткового
матеріалу для вирішення ускладнених завдань або доповнення розповіді
вчителя на уроці);
- прийом
«молодий учитель» (учні отримують випереджувальні завдання і під час
уроку доповнюють розповідь вчителя, беруть участь в організації та проведенні
різних етапів уроку).
Немає коментарів:
Дописати коментар