вівторок, 6 вересня 2016 р.

Робота з виявлення обдарованих дітей


Одне з найважливіших завдань педагога– обрати педагогічні стратегії, що дадуть можливість розкрити обдарованість дитини, забезпечать здатність учня ефективно діяти за межами навчальних ситуацій, продуктивно розв’язувати в повсякденному житті реальні проблеми.

Важливою частиною організації навчально-виховного процесу з обдарованими дітьми є виявлення потенційних можливостей розвитку учня.
Моя система роботи з виявлення обдарованих дітей передбачає:
попередню діагностику сформованості інтелектуальних умінь;
спостереження за роботою учнів на уроках та позакласних заходах;
аналіз результатів виконання самостійних, творчих робіт;
аналіз результатів участі учнів в олімпіадах, конкурсах, турнірах
Для якісної організації роботи з обдарованими дітьми використовую відповідні стратегії навчання:
прискорення  (передбачає збільшення темпу освоєння навчального матеріалу);
інтенсифікація (передбачає зміну не темпу засвоєння, а збільшення обсягу навчального матеріалу, тобто підвищення інтенсивності навчання).

Немає коментарів:

Дописати коментар