Одне з найважливіших завдань педагога– обрати педагогічні стратегії, що дадуть можливість розкрити обдарованість дитини, забезпечать здатність учня ефективно діяти за межами навчальних ситуацій, продуктивно розв’язувати в повсякденному житті реальні проблеми.
Важливою
частиною організації навчально-виховного процесу з обдарованими дітьми є
виявлення потенційних можливостей розвитку учня.
Моя
система роботи з виявлення обдарованих дітей передбачає:
попередню
діагностику сформованості інтелектуальних умінь;
спостереження
за роботою учнів на уроках та позакласних заходах;
аналіз
результатів виконання самостійних, творчих робіт;
аналіз
результатів участі учнів в олімпіадах, конкурсах, турнірах
Для
якісної організації роботи з обдарованими дітьми використовую відповідні стратегії
навчання:
прискорення (передбачає
збільшення темпу освоєння навчального матеріалу);
інтенсифікація
(передбачає зміну не темпу засвоєння, а збільшення обсягу навчального
матеріалу, тобто підвищення інтенсивності навчання).
Немає коментарів:
Дописати коментар