четвер, 15 грудня 2016 р.

Форми роботи з обдарованими учнями


Формами роботи з обдарованими учнями є урочна діяльність, позаурочна діяльність та позакласна діяльність.




Урочна діяльність включає в себе фронтальну (бесіди, дискусії, дебати, організаційно–діяльнісні ігри, рольові ігри тощо), групову (парні, постійні групи з переміною функцій їх учасників) таіндивідуальну форми навчання. Щоб розвинути інтелектуальну і творчу обдарованість учнів на уроці, використовую дослідницькі методи роботи для створення умов постійного включення учнів у ситуації, в яких вони повинні висловлювати свою думку, наводити на її захист аргументи, докази, користуватися здобутими знаннями; ставити запитання вчителеві, товаришам, з'ясовувати незрозуміле, поглиблювати процес пізнання; опонувати та рецензувати відповіді однокласників, вносити корективи і давати поради; класифікувати й узагальнювати матеріал, застосовувати зіставлення та аналогії, робити висновки; давати об’єктивні оцінки подіям та вчиинкам героїв у конкретних життєвих ситуаціях; виконувати завдання, які розраховані на читання додаткової літератур; вільно вибирати та виконувати завдання переважно пошукового та творчого характеру; залучатися до самоперевірки й аналізу особистих пізнавальних і практичних дій.Саме це відбувається на таких уроках, як урок-подорож, урок-гра, урок-суд, урок-прес-конференція та ін.
Щоб урізноманітнити роботу з обдарованими учнями, зазвичай використовую такі форми роботи: рольові тренінги, «мозкові штурми», інтелектуальний марафон.
Для обдарованих дітей спеціально розробляю завдання підвищеної складності, завдання не фактологічного, а творчого характеру. Вони орієнтують учня на розвиток навичок роботи з текстами, критичними статтями, ілюстраціями

Немає коментарів:

Дописати коментар